poniedziałek, 29 lipca 2013

Ice Skating at the beach

Wczoraj wybrałam się z koleżankami na lodowisko! Tak, tak znalazłyśmy lodowisko w Miami Beach! Zaskoczyło mnie to, ale miło. Mogłam powspominać Ice manię w Lublinie ;) Było superowo!

Troche zabawnie wyglądało moje wejście na lodowisko w cienkiej sukience. Było tam lodowato! Ale oczywiście wzięłam ze sobą ciepłe ubrania.

Lodowisko jest dosyć niedalego od miejsca, w którym mieszkam. Nazywa się Scott Rakow Youth Center: http://www.rinktime.com/skating_rinks/fl/scott_rakow_youth_center_ice_rink_skating_rink_arena_miami_beach_fl.cfm

Teraz moja hostka planuje się tam wybrać z maluchem. Obawiam się, że może się to skończyć źle wiedząc jak on potrafi szaleć kiedy jest ze swoja mamą. Chyba będzie potrzebował zabrać ze sobą kask ;)
Paola (Włochy) Victoria (Ukraina) i ja






I had so much fun! :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz