środa, 18 stycznia 2012

Mam, mam! nareszcie jest mój bilet! :D


Dzisiaj, jak tylko wróciłam z pracy zajrzałam na stronę mojej grupy na twarzoksiążce i zobaczyłam, że dziewczyny chwalą się, że mają już swoje informacje o locie do USA! Zajrzałam i ja na swój profil CC i co? No i jest mój bilet. No to chwalę się i ja :D



Więc mam przesiadkę w Londynie, podobno na największym lotnisku w Europie! Tak mówi ciocia viki: 

Port lotniczy Londyn-Heathrow (ang.London Heathrow Airportkod IATALHRkod ICAOEGLL) – największy port lotniczyEuropy. Położony jest 24 km na zachód od centrum Londynu.

Na szczęście będę miała dosyć czasu, żeby przemieścić się z jednego terminalu na drugi... 

Według planu w Nowym Jorku powinnam być w poniedziałek 13 lutego o godzinie 20.25!

Jak to mówią dziewczyny: I'm so exctited! ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz