sobota, 13 kwietnia 2013

Kręgle - Lucky Strike

Już dawno myślałyśmy ze znajomymi Au Pair i nie Au Pair, żeby pójść na kręgle więc wreszcie w miniony weekend udało się to zrealizować! To kolejna rzecz, którą zrobiłam pierwszy raz w swoim życiu ;) Wstyd się przyznać, ale faktycznie nigdy nie miałam okazji w to grać. A pomyśleć, że mój mały Max mając nie całe 5 lat już zdążył :P Byłam z nim w dokładnie w tym samym miejscu kilka miesięcy wcześniej bo dostał zaproszenie od rodziców kolegi z klasy żeby chłopcy mogli pograć razem.



P.S. te dzieci się za szybko ruszają, nie można im normalnego zdjęcia zrobić ;)

W ciągu dnia to faktycznie fajne miejsce, nie tylko dla dorosłych. Kiedy przyszyłyśmy tam z dziewczynami było tam mnóstwo rodzin z dziećmi w bardzo różnym wieku. Z tego powodu stwierdziłyśmy, że następnym razem musimy przyjść później.

Super się bawiłyśmy a ja mimo tego, że grałam pierwszy raz w życiu wcale nie byłam najgorsza :P

Paola - Włochy, Victoria - Ukraina, Claire - Francja,
Livia - Brazylia, Daniela  - Meksyk
Tym razem Włochy zwyciężyły :)


Polska musi potrenować ;)


To tylko krótka krągła notka. Idę spać bo jutro rano (sobota!!!) mam kurs portugalskiego.
Dobranoc

2 komentarze:

  1. Ja w kręgle grałam tylko 3 razy w życiu ale było wesoło ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy4:20:00 PM

    hej..
    umm, tak mi trochę głupio, ale nie wiem kogo już mam pytać..
    możesz mi powiedzieć jak to wszystko wygląda po szkoleniu? i ze tymi kursami na które trzeba chodzić?
    z góry wielkie dzięki :)

    OdpowiedzUsuń